Jak dopasować program lojalnościowy do potrzeb klientów?
Marketing

Jak dopasować program lojalnościowy do potrzeb klientów?

Jednym z głównych celów wdrażania programów lojalnościowych w firmach jest budowa relacji z odbiorcami. W jaki sposób zrobić to profesjonalnie, aby klienci stali się naszymi ambasadorami marki, wystawiając nam pozytywne rekomendacje i opinie? Najlepiej zlecić to zadanie profesjonalistom z wiedzą i doświadczeniem. Na rynku działa wiele takich firm. Jedną z nich jest Sparta Loyalty. Przyjrzyjmy się, o jakie kwestie przede wszystkim dba ta firma podczas projektowania programów lojalnościowych.

 

Korzyści dla odbiorcy

Sparta Loyalty pomoże Ci stworzyć program lojalnościowy, który wesprze Cię w budowaniu silnej relacji z klientem. Dzięki dogłębnej analizie, przed wdrożeniem programu, pomoże Ci określić, jakie potrzeby ma Twoja grupa docelowa. Analitycy, dzięki swoim narzędziom i doświadczeniu tak skonstruują program, aby korzyści były zachęcające dla odbiorców, a zasady przyznawania benefitów czy samej przynależności do klubu lub programu były jasne i czytelne. Dogłębna analiza jest kluczowa, gdyż bez niej projektowanie programów lojalnościowych byłoby działaniem na ślepo. Profesjonalne firmy nigdy sobie na to nie pozwalają, tworząc programy dostosowane do własnych potrzeb, a przede wszystkim, do potrzeb klientów.

 

Szacunek do klienta

Szanując klienta, jego dane i czas, który poświęca na udział w programie lojalnościowym, Sparta Loyalty dba o każdy detal. Klient musi mieć poczucie, że przekazując nam swoje dane, jest bezpieczny. Dlatego Sparta Loyalty dba o to, aby wszystkie dane były bezpieczne, przechowywane zgodne z przepisami RODO. Dba również o to, aby klienci nie byli zasypywani wiadomościami i komunikatami z różnych źródeł (swoją drogą zwykle nieadekwatnych do preferencji klienta). Pomaga w tym opracowanie strategii komunikacji, już na etapie planowania programu lojalnościowego.

 

Wizerunek marki

Sparta Loyalty dzięki swoim usługom, pomoże Ci dopasować ofertę do Twoich potrzeb, zaczynając od analizy marki i klientów, poprzez opracowanie strategii, wdrażanie jej, konsultację, aż po wprowadzanie zmian oraz modyfikacji. Jest to bardzo ważne również w budowaniu wizerunku marki. Musi być autentyczny, tak żeby zachęcić klientów do identyfikacji z marką, korzystania z jej usług, aplikacji, programów lojalnościowych. Ciekawy program lojalnościowy będzie polecany innym klientom, dzięki czemu możemy zyskać nowych odbiorców. Sparta Loyalty podczas konsultacji doradzi, w jaki sposób komunikować się z klientami, aby nie stracić na tym wizerunkowo, a wręcz w maksymalny sposób wykorzystać dostępne media i środki. 

 

Personalizacja komunikacji

Oczywiste rzeczy i proste pomysły często są najlepsze. Zatem Sparta Loyalty wykorzystuje je w swojej komunikacji, ale też programach lojalnościowych, które tworzą personalizacje w komunikacji, ale też dopasowywaniu oferty. Zwracanie się w korespondencji do klienta, wykorzystując jego imię, wpływa pozytywnie na odbiór komunikatu, a spersonalizowane benefity sprawiają, że klient nie dość, że sam będzie zadowolony, to jeszcze poleci nas innym konsumentom.

 

Jak dopasować program lojalnościowy do potrzeb klientów?

Zobacz więcej podobnych postów